افزونه امنیت برای وردپرس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 3 آبان 1400
بازدید : 124
نویسنده : black panther

در این جدال افزونه های امنیتی تا حدود بسیاری می توانند به شما در برابر این عوامل خرابکار کمک کنند و امنیت را برای وبسایت شما برقرار سازد.

در سایت های وردپرسی، انواع افزونه های امنیت هستند که می توانند در برابر انواع نا امنی ها، از سایت محافظت کنند. بیش از 900 افزونه امنیتی وجود دارد، اما انتخاب موثرترین افزونه امنینی ممکن است دشوار باشد. پشتیبان وردپرس در این مقاله برخی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را به شما معرفی میکنید 

 

چرا باید از افزونه های امنیتی وردپرس استفاده کنیم؟

دلایل زیادی برای ضرورت داشتن افزونه های امنیتی وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

- در صورت نبود امنیت، داده ها و اطلاعات وبسایت شما از هک خواهد شد.  

- هکرها باعث می شوند که اطلاعاتی که توسط کاربران در وبسایت شما وارده شده است مورد سرقت قرار بگیرند.

- از بین رفتن امنیت سایت شما باعث از بین رفتن اعتبار برند و کسب و کار شما خواهد شد.

- باعث از بین رفتن تمام زحمات و سرمایه گذاری های خواهد شد که تا الان صرف ساخت سایت کرده اید و حتی باعث ایجاد هزینه های مالی خواهد شد که باید صرف جبران خرابکاریهای وبسایت کنید.

- اگر اطلاعات سایت شما به هر دلیلی از بین رود این موضوع باعث از بین رفتن تجربه کاربری مثبت می شود. این موضوع باعث از بین رفتن رتبه و سئوی سایت خواهد شد.

- گاهی در نتیجه حملات هکرها، دسترسی شما به اطلاعات از بین خواهد رفت.

 و دلایل دیگری ...

 

 افزونه امنیتی iThemes Security Pro

یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس می باشد. این افزونه به شکل 24 ساعته بر فعالیت های مرتبط بر امنیت سایت شما نظارت دارد. این افزونه یک نسخه رایگان دارد که البته کارایی نسخه پرمیوم خود را ندارد.

 

iThemes Security Pro  ویژگی های افزونه امنیتی          

 

  افزونه امنیتی iThemes Security Pro حدود 36 روش برای نگهداری از وبسایت شما را انجام می دهد که برخی از آنها عبارتند از:

تشخیص خطای 404، پشتیبان گیری از پایگاه داده ها به شکل دستی و خودکار، موافقت با ایجاد رمز شما به شرط قوی بودن رمز، عدم دسترسی سایت به کسی که رمزهای مختلف را آزمون و خطا می کند، تاکید بر ایجاد گواهینامه امنیتی ssl، به روز رسانی مداوم وردپرس و همچنین قالب و افزونه ها، نظارت بر وجود بدافزارهای مخرب، امکان ایجاد امنیت بدون ایجاد خطا در وبسایت، استفاده از احراز هویت دوعاملی با ارسال رمز به گوشی موبایل یا ایمیل، جلوگیری از ورود رباتها از طریق ایجاد ریکپچا یا سوالات امنیتی، تشخیص به موقع هر گونه تغییر در دیتابیس و فایل ها، امکان ایجاد حالت دور برای جلوگیری از دسترسی به داشبورد وردپرس، عدم دسترسی سایت به برخی از کاربران مشکوک و بسیاری از امکانات دیگر که تنها توسط نسخه پرمیوم افزونه امنیتی iThemes Security Pro قابل استفاده می باشند.

 

افزونه امنیتی wordfence security pro

یکی از بهترین و پرکاربردترین افزونه های امنیتی برای وردپرس، افزونه امنیتی wordfence security pro که این افزونه هم دارای نسخه رایگان می باشد اما مسلما به پای نسخه پرمیوم نمی رسد. این افزونه در واقع یک پکیج امنیتی همه جانبه امنیت برای وبسایت شما می باشد و می تواند خیال شما را از وجود امنیت در سایت راحت سازد. همچنین استفاده از این افزونه بسیار راحت می باشد زیرا بسیاری از فعالیتهای امنیتی را به طور خودکار انجام می دهد. آمار بارگیری نشان می دهد. این افزونه بیش از 200 میلیون بار بارگیری شده است.

 

ویژگیهای افزونه امنیتی wordfence security pro

افزونه امنیتی wordfence security pro دارای ویژگی های امنیتی زیادی می باشد که برخی از آنها عبارتند از:

نظارت مداوم بر وجود انواع بدافزارهای مخرب، نظارت کامل بر انواع قالبها و افزونه های سایت، فایروال نقطه پایانی برای کنترل هر گونه عامل خرابکارانه، استفاده از احراز هویت دوعاملی با ارسال رمز به گوشی موبایل یا ایمیل، استفاده از کپچا برای تشخیص ربات و جلوگیری از ورود آن، حفاظت از xml rpc در برابر DDOS و سرقت اطلاعات، نظارت بر انواع فایلها و تغییرات آنها، نظارت بر وجود هر گونه کد مخرب و هرگونه تغییر مسیرهای اشتباه، نظارت بر هر گونه تغییر و فعالیت مشکوک خارج از روال، نظارت بر کاربران و آی پی های مشکوک و مسدود کردن ورود آنها، تاکید بر ایجاد رمزگذاری قوی و ایمن، نظارت بر ترافیک ایجاد شده توسط کاربران، نظارت بر ورود هکر و تلاش برای مسدود کردن توسط افزونه، حفاظت از   DNSسرور با توجه به آسیب پذیر بودن آن، مسدود کردن ترافیک وارد شده از کشورهای خاص، تعمیر فایلها و قالب و افزونه ها، نمایش مکانهای جغرافیایی ترافیک ورودی، ارائه اطلاعات آماری از وجود حملات به وبسایت، داشبورد کاربر پسند و بسیاری فعالیت های دیگر....   

 

افزونه امنیتی all in one WP security & firewall

یکی از بهترین، کاملترین و کاربر پسندترین افزونه های امنیتی وردپرس که تقریبا همه موارد مرتبط با امنیت را دارا می باشد، افزونه امنیتی all in one WP security & firewall می باشد. این افزونه با نیم میلیون با بارگیری و اختصاص 4.9 از 5 در مخزن وردپرس می توان گفت که یکی از بهترینهاست. این افزونه از افزونه های رایگانی می باشد که در عین حال امکانات قابل ملاحظه ای دارد.

 

ویژگیهای افزونه امنیتی all in one WP security & firewall

 

افزونه امنیتی وردپرس  all in one WP security & firewall دارای ویژگیهای مختلفی می باشد که برخی از مهمترین ویژگیهایی که این افزونه امنیتی وردپرس به شکل حرفه ای انجام می دهد، عبارتند از:

به روز رسانی افزونه، اندازه گیری میزان امنیت قسمتهای مختلف سایت، مشاهده درجه امنیت براساس نمودار و درجه، اختصاص امتیاز و نمره بر اساس میزان امنیت قسمتهای سایت، پشتیبانی از htaccess  و wpconfig.php ، قابلیت استفاده از در 3 سطح پایین و متوسط و پیشرفته، ایجاد امنیت بر اساس جدیدترین روشهای افزایش  امنیت وردپرس، ثبت نام ایمن کاربر برای حفاظت از اطلاعات او، مشاهده کاربری با تعداد دفعات بالا و مشکوک، سازگار با جاوا اسکریپت، تاکید بر ایجاد رمز قوی، عدم اجازه ورود به کاربران مشکوک، استفاده از کپچا برای جلوگیری از ورود ربات، به روز رسانی قسمتهای مختلف سایت مانند افزونه ها، ایجاد قابلیت فایروال برای حفاظت از سایت، ارائه اطلاعات کامل از IP کاربران، نظارت بر IP های برای شناسایی کاربران مشکوک، نمایش ورودی کاربران اخیر، امکان مسدود کردن IP، اعلام ورود حملات، و بسیاری از امکانات دیگر....

تنها نکته ای که در مورد این افزونه امنیتی وردپرس  all in one WP   security & firewall وجود دارد، این است که هنگام استفاده از نسخه های متوسط و پیشرفته به سازگاری آن با سایر افزونه ها و قسمت های سایت دقت کنید.

 

نتیجه گیری

انواع افزونه های امنیتی برای وردپرس وجود دارد که ویژگیهای سه تا از آنها را بیان کردیم. شما می توانید بر حسب اهمیت قسمتهای مختلف سایت و اولویت بندی انتظارات شما  از افزونه امنیتی، از افزونه مورد نظر خود استفاده کنید.




:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com